Přeskočit na hlavní obsah

MASKY Balea ( bahenní a meloun)


   Taky milujete masky stejně jako já? :) Kdo mě sleduje na instagramu, tak jistě ví, že jsem pořád nenašla tu pravou, z které bych byla opravdu, ale opravdu PAF :)
Od Baley jsem neměla vyzkoušenou žádnou, tak nastal čas to napravit :)))



Jako první jsem vyzkoušela bahenní a melounovou.


BAHENNÍ MASKA:
- Čekala jsem masku, která bude nějak šíleně hnědá, ale to se nekonalo (škoda :D ) . Barva je spíše taková béžová, tělová. Konzistencí je hodně kluzká, jemná. Asi po 10. minutách jsem už cítila, jak začíná "tuhnout". Po 20.minutách (nechala jsem ji déle, má být jen 15 min.) jsem ji šla sundat a když jsem mrkla do zrcadla, vypadalo to, jako bych měla vrásky - ale úúúplně :D Po smytí jsem kupodivu měla příjemný pocit. Jelikož jsem na čele měla lehce suchou kůži, po použití masky bylo znát, že tomu pomohla. Šupinky se skoro úplně ztratily. Maska je určená pro problematickou pleť , tedy proti akné... tohle posoudit bohužel nijak nemůžu, na akné moc netrpím :) Ale pleť opravdu zjemnila.

BALEA SOFT a CLEAR PLEŤOVÁ MASKA BAHENNÍ 2 x 8 ml pro problematikou pleť
Maska proti akné s čistě přírodním bahnem, kyselinou salicylovou a zinkem působí proti akné a nečistotám pleti. Čistící maska absorbuje přebytečnou mastnotu a zmatňuje pleť, aniž by ji vysušovala. Pleť poté působí jemněji a je optimálně připravena pro další každodenní použití.
Dermatologicky testováno.
POUŽITÍ: Naneste rovnoměrně na vyčištěnou pleť. Vyhněte se očím a partiím kolem úst. Nechte působit 10-15 minut a poté umyjte vlažnou vodou. Používejte podle potřeby 1-2x týdně. Balení je určeno na dvě použití.

MELOUNOVÁ MASKA:
- Opět jsem čekala barvičku a to zelenou, ale zase nic :D Barva masky na pleti nešla ani znát. Spíše je taková bílo-průhledná. Konzistencí je ještě víc jemnější, než ta bahenní. Maska má příjemnou vůni, ta je vážně svěží. Sundání masky mi také nevyhovuje. Má se buď vmasírovat nebo odstranit kosmetickým tamponem. Použila jsem tedy tamponek, stačilo kousek přetřít a už jsem měla takové šupinky všude, i ve vlasech. Takže jsem tamponek odložila a zkusila je vmasírovat. To ale také nešlo, opět se dělaly šupinky.. Po konečném odstranění jsem neměla vůbec žádný pocit a už vůbec ne hebkou pleť. Kdybych se měla k této masce někdy vrátit, tak jedině kvůli vůni, ale to není to podstatné, co od masky očekávám. Takže za mě ne :) .

BALEA PLEŤOVÁ MASKA MELOUN  2 x 8 ml pro všechny typy pleti
Pečující maska s výtažkem z melounu a glycerinem poskytne Vaši pleti potřebnou hydrataci. Letní ovocná vůně osvěží Vaše smysly a nechá zapomenout těžkostem všedního dne. Panthenol hydratuje, zklidňuje a zanechává Vaši pleť svěží a hebkou.
POUŽITÍ: Nanášejte rovnoměrně na vyčištěnou pleť obličeje. Vynechejte partie kolem očí a úst. Nechte působit 15 minut a zbytky odstraňte kosmetickým tamponem nebo jemně vmasírujte, nesmývejte. Používejte podle potřeby 1-2x týdně. Balení je určeno na 2 použití.


S jakými maskami jste spokojené vy? Je nějaká, která vás opravdu nadchla a můžete mi ji doporučit? :)


Komentáře

  1. Ahoj, dneska jsem melounovou masku vyzkoušela a pocit pomalu stejný. Vůně úžasná, ale na začátku jsem měla strach, že zčervenám, neboť nepatrně mě pálila. Když jsem odstraňovala masku tamponkem, musela jsem použít 4ks a vmasírovat to taky nešlo. A pleť mám takovou spíš lepkavou. Nevím, čím to bude. Zkusím si jednou umíchat domácí masku(jogurt, med,...), alespoň budu vědět, že tam mám kvalitní suroviny. Jenže jsem líná, takže si masky kupuju v drogerce :-D. Měj se hezky. Naty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Balea - sérum pro růst řas

 Ahoj holky, tak konečně jsem se dostala k článku k tomuto séru. Nebude to nic dlouhého, jen to tak nějak shrnu :) Fotky jsem fotila mobilem, takže zase super kvalitka :D Sérum stojí kolem 140,- , je toho 4,5 ml. Efekt by měl být vidět kolem 6-8 týdnů. Nanášení je snadné, ale jednou jsem toho nanesla trošku moc a kapička mi sjela do oka, takže to trošku štípalo, ale nic strašného. Nanášet se má každé ráno a večer. Přiznám se, že jsem párkrát zapomněla.. myslím si, že tak 5-6x :D A teď k výsledku... já jsem opravdu měla pocit (a pořád ho mám :D ) , že jsou řasy po nanesení řasenky o něco delší. Řasenku používám pořád stejnou. PŘED PŘED PO PO Takže co? :) Nevím, jak vám, ale mě se zdá, že se řasy alespoň minimálně trošku zahustily. Já vím, že fotka je vyfocená každá jinak, vyfotila jsem jich snad 30 a pořád se mi to nedařilo stejně :( :D Dneska nám má ale dorazit konečně blesk na foťák, tak snad už budu fotit jen s ním :)  A dnes o

Farmasi rtěnky

 Už jste slyšely o kosmetice Farmasi ? Jedná se o kosmetiku, která je u nás od ledna 2017 a já jsem neváhala a pár výrobků se rozhodla vyzkoušet :) První recenze se týká rtěnek . 1. Rtěnka z řady True Color - číslo 05 - odstín Poppy Pink 2. Rtěnka taktéž z řady True Color - číslo 03 - odstín High Style Coral 3. Rtěnka z řady Matte Lipstick - číslo 01 - odstín Soft Taupe Rtěnky z řady True Color mají krásnou pigmentaci, jsou jemné na rtech a nemám pocit, že by mi na rtech lepily. Líbí se mi jejich velmi jemný lesk .Výdrž bez podkladové tužky je v průměru 2 hodinky. Odstín 03 je ideální barvička na jaro/léto. K téhle řadě se určitě vrátím pro další :) Řada Matte Lipstick ... Nooo, jsem ráda, že jsem koupila jen jednu. Rtěnka má takové drsné , drhnoucí se nanášení. Mě osobně na rtech překáží a cítím ji po celou dobu. Výdrž bez podkladové tužky je 2-3 hodinky. Všechny tři rtěnky mají hezkou vůni. Líbí se mi také, že název Farmasi je jak na obalu, tak i na rtěnce.